האם יש צורך בהיתר

בריכת שחייה פרטית - האם יש צורך בהיתר?

זה לא משנה מהו סוג הבריכה שברצונכם לבנות. אם אתם שואלים את עצמכם האם יש צורך בהיתר להקמת בריכה – התשובה היא כן. כל הפרטים בכתבה

כל אדם המעוניין לבנות בריכת שחייה (פרטית או לא פרטית) ירצה לדעת מהו השלב הראשון בתהליך. אז השלב הראשון הוא כמובן היתר לבניית בריכת שחיה. האם יש צורך בהיתר להקמת כל בריכה?  התשובה היא – כן. כל בריכה צריכה היתר!

לצורך הקמת כל סוגי הבריכות, תזדקקו להיתר בניה לבריכת שחייה. זה לא משנה אם מדובר בבריכה עילית, מרחפת – זה לא רלוונטי לרשויות המקומיות אם מדובר בבריכה מסוג בטון או בבריכת שחיה מסוג פיברגלס. כל הבריכות צריכות היתר בנייה.

ללא היתר לא ניתן להתחיל בתהליך הבנייה.

אז למי יש לפנות לצורך קבלת היתר?

הוועדה לאישור והוצאת היתר לבריכות שחייה, היא זו שאמורה להוציא עבורכם את ההיתר. מי שאמור להגיש את הבקשה לצורך קבלת ההיתר, הוא אדריכל או מהנדס אדריכלות מטעמכם.

האם יש צורך בהיתר בכל המקרים?

כל בריכה צריכה לקבל היתר – בלי יוצא מן הכלל.

זה לא משנה אם מדובר בבריכת פיברגלס, בטון ועוד. כל בריכה שיוצקים אותה, בונים אותה וממקמים אותה בתוך הקרקע – זקוקה להיתר ועליה להיות מחושבת בארנונה בארנונה.

אבל האם באמת יש צורך בהיתר? מה אם לא יגלו?

  • אתם באמת סומכים על השכנים שלכם שלא ילשינו שיש לכם בריכה?
  • ומה תעשו אם יום אחד תרצו למכור את הבית? תפרקו את הבריכה?
  • מה תעשו אם במקרה ייכנס לביתכם פקח בגלל סיבה אחרת לחלוטין ויראה את הבריכה?
  • ולמה בכלל לשקר ולהסתבך ולא לעשות דברים בצורה חוקית מלכתחילה?

במידה ויגלו בביתכם בריכת שחיה פרטית שנבנתה ללא היתר – אתם תהיו היחידים שיפסידו. מדובר בעבירה פלילית לכל דבר, שדינה קנסות גבוהים מאוד, כתב אישום, רישום פלילי, יש צורך באמת להמשיך? הכל בשביל בריכה? המטרה היא ליהנות ממנה, לא להסתבך בגללה.

אז מה עושים?

פונים בראש ובראשונה לאדריכל או מהנדס אדריכלות. זהו בעצם איש המקצוע המתכנן עבורכם את הבריכה, הוא צריך להגיש עבורכם בקשה להיתר להקמת בריכת שחיה. אותו אדם, צריך להזמין מהוועדה המקומית תיק מידע לצורך תכנון ובניית הבריכה שלכם. לאחר קבלת תיק המידע – תוכלו לבקש גם בקשה להיתר.

מתי כדאי להגיש בקשה להיתר בניית בריכה?

כמה שיותר מוקדם. התהליך יכול לקחת זמן, יכולים לחלוף להם אפילו 6 חודשים עד שתקבלו את ההיתר. לכן ככל שתקדימו להגיש בקשה להיתר בניית שחיה – כך תוכלו להמשיך ולהתקדם בתהליך.

חברת "אושן בריכות שחיה", מסייעת ללקוחות שלה בתהליך קבלת היתר לבניית בריכה ביתית. אנו עוזרים ללקוחות שלנו למצוא אנשי מקצוע אמינים ומנוסים. המטרה שלנו היא לעזור לכם לקבל אישורים מתאימים, כדי שביחד נוכל לצאת חדרך ולבנות עבורכם את בריכת השחייה הבטוחה והנעימה ביותר שתמיד חלמתם עליה.

מוכנים לקפוץ למים?
צרו עמנו קשר והבריכה שלכם בדרך:
054-7865115

ocean-pro בוואטסאפ

תפריט נגישות

יש לך שאלה?

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.

התקשרו