יש לך שאלה?

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.

קבלן בריכות

אושן בריכות שחיה היא בין המעטות המחזיקות ברישיון קבלן להקמת בריכת שחיה פרטית. אל תתפשרו על בטיחות, מקצועיות וניסיון כשזה מגיע לחיים שלכם

 

 

 

הקמת בריכת שחיה היא עבודה הדורשת תכנון, בנייה, היתר להקמת בריכת שחיה – והתאמת כל הדרישות לחוק הבניה והתכנון חלק כ"א

(בריכות שחיה). לא לכל החברות המשווקות, מתכננות, מתקינות ובונות בריכות שחיה פרטיות יש גם רישיון קבלן. אם החלטתם להקים בריכת שחיה פרטית, אל תשכחו שאושן בריכות שחיה היא הבחירה המושלמת  עבורכם. הצוות של אושן עומד בכל הסיווגים, התקנים והדרישות. רק אצל אושן תמצאו את כל הניסיון, התעודות, הרישיונות והמקצועיות – שיבטיחו לכם תהליך שקט ובטוח.

רישיון קבלן לעבודות הנדסה בנאיות (סיווג ג' בריכות מים) הוא רישיון שתתקלו בו לעיתים נדירות כשתחפשו את הגורם שיבנה עבורכם את הבריכה שלכם. מאיר פרחן וצוות אושן בריכות שחיה, עושים הכל כדי להבטיח לכם שתקבלו חוויית בנייה אחרת, הקמה אחרת וכמובן חוויית שחייה אחרת.

אושן בריכות שחיה היא בין החברות המעטות שגם רשומות באיגוד הקבלנים (תחת ענף המים ובריכות השחייה). חברת אושן חתומה על אינספור פרויקטים מוצלחים בכל רחבי הארץ (משלב ההקמה ועד לשלב הקפיצה למים). הצוות של אושן מבצע עבודות תחזוקה של בריכות פרטיות, הקמה, בנייה ועוד. הכל תחת שמירה והקפדה על כל ההנחיות והדרישות הכי מחמירות.

לצורך בניית בריכת שחיה פרטית ביתכם, יהיה עליכם לקבל היתר להקמת בריכת שחיה. בין השלבים שתצטרכו לעבור לצורך השלמת התהליך – התייעצות עם קבלן בריכות מומחה.

כשבונים בריכת שחיה פרטית עם אושן בריכות שחיה – הקבלן הוא חלק מעסקת החבילה. רישיון קבלן להקמת בריכת שחיה (לעבודות הנדסה בנאיות קבוצה ג סוג 1בריכות מים) – הוא חלק מהכישורים שאנו מציעים.

 

מוכנים לקפוץ למים?
צרו עמנו קשר והבריכה שלכם בדרך:
054-7865115 

ocean-pro בוואטסאפ

תפריט נגישות

יש לך שאלה?

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.

התקשרו