מתי כדאי להתחיל לבנות בריכת שחייה פרטית?

אם אתם חולמים לבנות בריכה בבית, בוודאי יצא לכם לשאול את עצמכם מתי כדאי להתחיל לבנות בריכת שחייה פרטית? בדקנו את הנושא והנה התשובות

מתי כדאי להתחיל לבנות בריכת שחייה פרטית? בחורף? בקיץ? מהי התקופה המושלמת לצאת לדרך עם הפרויקט החלומי הזה שישדרג לכם את הבית, החצר וכמובן – את החיים?

צוות "אושן בריכות שחיה", ישב, חשב, חישב והביא לכם את המסקנות שלו לגבי השאלה החשובה הזו.

  1. אז כמה זמן לוקח לבנות בריכת שחייה?  לבנות בריכה זה לא הוקוס פוקוס, בניית בריכה היא תהליך ארוך שלוקח זמן. על אחת כמה וכמה שכמחליטים לעשות אותו בצורה אחראית, בטוחה וללא קיצורי דרך. תהליך בניית הבריכה יכול לקחת גם שלושה חודשים. לכך יש להוסיף גם תהליך של קבלת היתר בניה להקמת בריכת שחיה, פגישות עם אדריכל, צוות הבנייה של הבריכה, חפירות, מדידות, תשתיות ועוד. הזמן הממוצע לקבלת ההיתר לבניית בריכת שחיה הוא 6-7 חודשים – וזה לפני שיצאתם לדרך והתחלתם לבנות.
  2. בריכה בחורף או קיץ? התהליך לוקח זמן. אם תתחילו לבנות בקיץ תסיימו בחורף ואם תתחילו לבנות בחורף תסיימו בקיץ. זה דווקא שיקול מצוין, כי יכול להיות נחמד לדעת שבקיץ תהיה לכם בריכה. יחד עם זאת אל תבנו על זה, כי תמיד יש עיכובים ואילוצים. כשמחליטים לבנות בריכה ביתית הדבר הכי חשוב הוא הסבלנות. בסופו של דבר חשוב שתהיה לכם בריכה אמינה, בטוחה, שתחזיק מעמד לשנים ולדורות. בריכה שתעמוד בכל הדרישות והתקנים.
  3. בריכה ביתית באביב – תקופה עמוסה מאוד אצל רוב המתקינים, המשווקים וכל מי שעוסק בבריכות שחיה ביתיות. רוב  האנשים רוצים להיות מוכנים לחודשי הקיץ עם בריכה ונזכרים ברגע האחרון כמובן. לעתים יש בעיות אספקה ועומסים כבדים.
  4. בריכות פיברגלס ביתיות – נחשבות לפופולריות מאוד, ההתקנה שלהן יחסית מהירה והעלות שלהן באופן יחסי זולה. בנוסף, קל להתקין אותן בכל ימות השנה. בשל הפופולריות שלהן יש גם מחסור בבחירות פיברגלס לעתים, בעיקר בחודשי האביב והקיץ. יש עומס על המתקינים ובאופן כללי כדאי להיערך מראש במידה ורוצים בריכת פיברגלס ביתית. 

אז מתי כדאי לבנות בריכה פרטית?

ברגע שהחלטתם שאתם רוצים. אין באמת זמן טוב או נכון. בניית בריכת שחיה ביתית הוא תהליך שיכול לקחת זמן. ככל שתקדימו להתחיל את התהליך כך תהיו פחות לחוצים ותעשו אותו בראש שקט ובצורה בטוחה. אין עונה מתאימה או זולה. יש רק את הרגע הזה שבו החלטתם להגשים חלום – ופשוט לצאת לדרך.

יש לכם שאלות נוספות? מתלבטים? לא בטוחים? צוות "אושן בריכות שחיה" ממתין לכם בכל יום, כל השנה, כדי לעזור לכם למצוא את בריכת השחיה המושלמת עבורכם.

מוכנים לקפוץ למים?
צרו עמנו קשר והבריכה שלכם בדרך:
054-7865115 

מאמרים נוספים

ocean-pro בוואטסאפ

תפריט נגישות

יש לך שאלה?

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.

התקשרו