בריכת שחיה קרמית: למה היא כל כך מומלצת?

מהי בריכת שחיה קרמית? מה הופך אותה לכל כך חזקה? האם היא יכולה להיסדק? כמה שנים היא יכולה להחזיק? מה זה קרבון? ותשובות לשאלות נוספות

מהי בריכת שחיה קרמית?

בריכת שחיה קרמית, מיוצרת על ידי טכנולוגיה מתקדמת במיוחד, המכונה קרבון קרמית. בשיטה זו, הבריכה מצופה בשכבה קרמית, המונעת דיפוזיה של מי הבריכה משני הכיוונים (גם מהבריכה החוצה וגם מבחוץ אל תוך הבריכה). השכבה הקרמית מאפשרת איטום מוחלט ומבנה חזק ויציב. יריעות הקרבון, מספקות חיזוק בין השכבות של הבריכה וקרקע חזקה ויציבה במיוחד.

מה הבדל בין בריכת זכוכית לבריכה קרמית?

בריכת זכוכית נחשבת לפופולארית במתקני ספא, מלונות ועוד. אבל הן לא מספיק חזקות, לכן בעת הבנייה יש צורך להוסיף להן שכבות נוספות, כדי לעזור להן להיצמד למעטפת הבריכה.

כמה שנים אמורה להחזיק בריכת שחיה קרמית איכותית?

אפילו לכל החיים. הכל בתנאי שהבריכה שלכם תותקן על ידי אנשי מקצוע מוסמכים, בעלי ניסיון וגם תתוחזק כראוי.

האם בריכות שחיה קרמיות יכולות להיסדק?

אם הבריכה שלכם הותקנה כמו שצריך, על ידי צוות מקצועי ועל פי ההוראות, אין שום סיבה שזה יקרה.

באיזו בריכה לבחור אם אני רוצה בריכה יפה וחזקה?

בבריכה של חברת קומפאס (compass). אי אפשר לטעות עם הבחירה הזו. בריכה חזקה, יוקרתית, איכותית, המגיעה גם עם גימור מרהיב של שכבת ג'לקוט.

מה זה ג'לקוט?

זוהי השכבה שבאה ראשונה במגע עם אור השמש ועם המים. זוהי שכבה עמידה ביותר, שפותחה עבור הגנה מקרינת ה-UV.

מהי השכבה הקרמית של קומפאס?

זוהי שכבה שפותחה במקור ב-NASA. הפיתוח וההתאמה של של שכבה זו, נעשה עבור בריכות שחיה בארצות הברית ובאוסטרליה. המטרה הייתה לייצר מוצר בעל עמידות מושלמת בפני נזילות.

מה זה קרבון?

אריגי הקרבון שבבריכה של קומפאס, הם מוצר שנעשה בו שימוש רב בתעשיית הספורט (ברקטות טניס, אופני מירוץ ועוד). מקורו של החומר הוא מתעשיית החלל והתעופה. הוספת החומר לבריכה, הופך את הבריכות של קומפאס, לחזקות בצורה יוצאת דופן.

איך מנקים את הבריכה של קומפאס?

הבריכה של חברת קומפאס מגיעה עם אפשרות להתקנת מערכת ניקוי עצמי. זוהי מערכת מובנת, המגיעה כחלק מהבריכה, הפועלת על ידי לחץ מים בלבד. המערכת חוסכת באנרגיה ועובדת בצורה חסכונית ויעילה. אתם תנוחו, הבריכה תעשה את כל העבודה לבד.

בואו לראות ב-36 שניות איך מנקים את הבריכה:

"אושן בריכות שחיה" משווקים ומתקינים את בריכות השחיה של קומפאס. מדובר בבריכות פיברגלס, הכוללות שכבה קרמית ושכבת קרבון חזקה לאיטום וחוזק.

מוכנים לקפוץ למים?
צרו עמנו קשר והבריכה שלכם בדרך:
054-7865115 

מאמרים נוספים

ocean-pro בוואטסאפ

תפריט נגישות

יש לך שאלה?

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.

התקשרו