חימום בריכת שחיה – כל הדרכים לחימום בריכה פרטית

בריכת שחיה פרטית תספק לכם הנאה רבה בחודשי הקיץ החמים. במידה ותחממו אותה, היא תהיה פינוק אמיתי בעונת המעבר ואפילו בחורף. מה חשוב לדעת על חימום בריכת שחיה?

בריכת שחיה ביתית ופרטית היא אחד הפינוקים הגדולים שתוכלו ליהנות ממנו בבית. אין כמו בריכה משלכם, שתוכלו לקפוץ לתוכה ולהתרענן בקיץ ביום חם. עכשיו תיקחו את זה צעד קדימה ותחשבו איזה כיף יהיה ליהנות בתוכה בחורף בחגים בעונת הסתיו. נכון, קשה לנצל את הבריכה כל השנה אם טמפרטורת המים קרה מדי. כאן בדיוק צריך להתחיל לחשוב על חימום בריכת שחיה. אם בניתם בריכת שחיה בבית, לא תשקיעו עוד קצת כסף כדי לחמם אותה? כדי ליהנות ממנה כל השנה? ברור שכן. אז איך תעשו את זה נכון? בשביל זה אנחנו כאן.

מה הפרמטרים שצריך לקחת בחשבון כשחושבים על חימום בריכת שחיה?

• שיטת חימום שתהיה יעילה.
• חימום שיהיה זול, חסכוני ולא ינפח את ההוצאות החודשיות.
• שיטה ידידותית לסביבה.
• חימום איכותי ומהיר.

מה הן השיטות הנפוצות לחימום בריכה ביתית?

חימום בריכה על ידי גופי חימום מטיטניום – זוהי טכניקת חימום על ידי גוף חימום ייעודי עשוי טיטניום. גוף חימום זה מתאים במיוחד לבריכות שחיה קטנות. פעולת החימום זהה לזו של תנור חשמלי, לכן גם חשבון החשמל שלכם עלול לעלות בהתאם.

חימום בעזרת משאבות חום לבריכה – זהו פתרון חימום הנחשב לזול ויעיל, אבל ההשקעה במשאבה עצמה נחשבת ליקרה יותר. משאבות חום מחממות היטב את מי הבריכה, שומרות על טמפרטורה נעימה ואחידה גם בחודשי החורף הקרים.

חימום סולארי לבריכות שחיה – הפתרון המושלם לחימום בריכות שחיה פרטיות. מדובר בכיסוי סולארי לבריכה המשלב מספר יתרונות ופעולות:

1. שומר על ניקיון הבריכה ומונע כניסת אבק, עלים, חול ועוד אל המים.
2. חימום ידידותי לסביבה, העושה שימוש בקרני השמש ומנצל מזג האוויר הישראלי החם. החימום מתבצע על ידי ניצול אנרגטי ואפקטיבי של קרני השמש

אושן בריכות שחיה, אושן בריכות שחיה, מתקינה מורשית של מערכת החימום הסולארי לבריכות של חברת "מגן אקו-אנרג׳י". זוהי חברה המתמחה בפתרונות לחימום בריכות שחיה פרטיות. "מגן", היא היצרנית הגדולה והמובילה בעולם בתחומה. כשהמוצר של "מגן" פוגש את הידע והניסיון של הצוות של אושן בריכות שחיה – אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים שתיהנו מבריכה חמימה ונעימה בכל ימות השנה. 

רוצים לחמם את המים?
צרו עמנו קשר והבריכה שלכם בדרך:
054-7865115 

מאמרים נוספים

ocean-pro בוואטסאפ

תפריט נגישות

יש לך שאלה?

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.

התקשרו