חימום בריכות סולארי: איך זה עובד

מערכת חימום סולארי לבריכות שחיה פרטיות, מאפשרת ליהנות מבריכת השחיה, גם בחודשי הסתיו ואפילו בחורף. כל זאת – ללא הוצאות כספיות על תפעול ותחזוקה

בריכת שחיה ביתית היא תענוג אמיתי, במיוחד כשניתן להשתמש בה כמה שיותר. מה זאת אומרת? מכירים את זה כשבחורף סוגרים את הבריכה החיצונית בקאנטרי? אז כזה. אף אחד לא רוצה לסגור את הבריכה הביתית שלו בחורף, אבל הוא גם לא רוצה להיכנס אל המים כשהטמפרטורה שלהם צונחת. משאבות חום המבוססות על גז או נפט הן משאבות הכוללות התעסקות רבה, הוצאה כספית לא מבוטלת והן גם לא ידידותיות לסביבה. למרבה המזל, קיימות מספר שיטות אחרות לחימום בריכות שחיה ביתיות. אותן דרכים מאפשרות בראש ובראשונה גם להאריך את חודשי השימוש בבריכה. מדינת ישראל היא מדינה חמה, שגם שופעת אנרגיה סולארית. האופציה הסולארית קיימת ובהחלט משתלמת כשזה מגיע לעונות המעבר והחודשים הקרים. היא מאריכה את זמני השימוש בבריכת השחייה הביתית בארבעה חודשים נוספים לפחות.

חימום בריכות סולארי  – הפתרונות המובילים

משאבות חום חשמליות לחימום בריכות שחיה ביתיות, הן כמובן פתרון לכל השנה. זוהי הדרך המושלמת לחימום בריכות, גם בימי החורף וגם בעונות המעבר. מדובר במשאבות המבוססות על שימוש בחשמל כמובן אך בטכנולוגיה שמאפשרת חסכון רב רב, לאחרונה נכנסו לשוק משאבות חום בטכנולוגיית אינוורטר המתקדמת שחוסכת אף יותר.

אושן בריכות שחיה, משווקת את המוצרים המובילים בתחום מערכות החימום לבריכה. אצלנו תמצאו צוות בעל ניסיון וידע רב בתחום וגם שלושה יצרנים מהמובילים בשוק.

אושן בריכות שחיה היא מתקינה מורשית של חברת "מגן אקו-אנרג׳י", המציעה פתרונות סולאריים לחימום בריכות שחיה פרטיות. "מגן", היא היצרנית הגדולה והמובילה בעולם בתחום. כשהמוצר שלה פוגש את הידע והניסיון של הצוות של אושן בריכות שחיה – מובטח שתיהנו מחימום בריכה סולארי ברמה הגבוהה ביותר.

איך הקולט הסולארי יחסוך לכם כסף?

הוא יאריך לכם את זמן השימוש בבריכת השחיה שהשקעתם בה כסף, במקום שהיא תהיה לא בשימוש במשך חודשים רבים. שימוש במערכת החימום הסולארית תצמצם לכם גם עלויות חימום גבוהות, תחסוך לכם עלויות של תפעול, עם מינימום תחזוקה (בעיקר שטיפה של הקולטים, לצורך הסרת אבק).

האם המערכת תחתם את המים גם ביום מעונן?

הודות לתופעה הקרויה "קרינה מפוזרת", חיסכון באנרגיה מובטח גם בימים מעוננים. כמובן שביצועים אופטימליים מובטחים כשקיימת קרינה ישירה של השמש על המערכת.

מה עושים אם הבריכה מתחממת יותר מדי?

אפשר למנוע מצב של התחממות יתר של מי הבריכה, על ידי שימוש בבקרה האוטומטית, המנתרת את טמפרטורת המים. כשהמים מגיעים לטמפרטורה הרצויה, המערכת הסולארית מפסיקה לחמם את המים. בחודשים חמים מאוד, המערכת יכולה גם לקרר את המים בבריכה, במידה ותרצו לצנן אותם.

בעת התקנת חימום סולארי לבריכה – מה חשוב לדעת?

הצוות של אושן מנוסה בתהליך ההתאמה וההתקנה של מערכות החימום הסולאריות לבריכות שחיה. כחלק מתהליך זה, נלקחים בחשבון כל המרכיבים והפרמטרים המקצועיים, כגון:

  • מיקום הגג.
  • הולכת המים.
  • עמידות בפני תנאי מזג האוויר (לדוגמה רוחות חזקות).
  • התקנה אסתטית.
  • משאבות הגברת לחץ ״בוסטר״.

ועוד. כל זאת על מנת להעניק ללקוח מקסימום ימים לשימוש בבריכה.

צרו עמנו קשר ומערכת החימום שלכם בדרך אליכם:
054-7865115

מאמרים נוספים

ocean-pro בוואטסאפ

תפריט נגישות

יש לך שאלה?

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.

התקשרו