חימום בריכה עם משאבות חום – איך זה עובד?

חימום בריכה עם משאבות חום, היא דרך לחימום בריכות שחיה. זוהי שיטה חסכונית וידידותית לסביבה, שאפילו לא מרעישה כמו שנהוג לחשוב. בואו להכיר את השיטה

חימום עם משאבות, היא דרך נוספת לחימום מי בריכת השחיה.

משאבות הן אמצעי נפוץ לחימום תת ריצפתי, ג'קוזי וכמובן בריכות שחיה. משאבת חום פועלת בדומה למזגן לכן משאבת חום נחשבת לאמצעי חימום פופולרי.

משאבות חום לבריכה – מומלץ או לא?

היתרון של משאבות חום, הוא ללא ספק העובדה שמדובר בשיטה ידידותית לסביבה. זוהי דרך חימום הדורשת מעט אנרגיה לצורך חימום המים בכלל ומי הבריכה בפרט. על כל יחידת אנרגיה שמשאבת חום צורכת, היא סופחת ארבע יחידות נוספות מהסביבה. לכן, עלויות החימום כתוצאה משימוש במשאבות חום, הן נמוכות מאוד. מדובר באמצעי חימום חסכוני בעד 80% לעומת שימוש בסולר.

נהוג לחשוב שמשאבות חום מרעישות באופן יחסי. אבל יש היום משאבות שקטות במיוחד בטכנולוגיית אינוורטר, שהן שקטות מאוד.

איך מחממים את המים בבריכה ?

בגלל שהמשאבה אמורה לחמם את המים, יש לוודא שיהיה ניתן לחבר אותה למים. חשוב אין צורך בהקמת תשתיות מיוחדות, כן יש צורך לדאוג לחיבור של המשאבה לתשתית החשמל והמים.

חיבור משאבת החום תתבצע ע״י מתקין בריכות שחיה מומחה. יש צורך בהזנת חשמל מתאימה (לפי גודל והספק המשאבה, לרוב תלת פאזית). זאת לצורך כניסה וחזרה של מים ממערכת האינסטלציה של הבריכה. ישנם מקרים בהם יהיה צורך במיקום מרוחק או גבוה של המשאבה, לצורך התקנת משאבת הגברת לחץ בתוספת למשאבת החום.

כמה עולות משאבות חום ?

המחירים יכולים לנוע בין 5000 שקלים ל-30 אלף שקלים. המחיר משתנה בהתאם ליצרן של המשאבה, לאיכות, לתפוקה ולאמינות.

מוכנים לקפוץ לבריכה המחוממת?
צרו עמנו קשר והבריכה שלכם בדרך:
054-7865115 

מאמרים נוספים

ocean-pro בוואטסאפ

תפריט נגישות

יש לך שאלה?

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.

התקשרו