כיסוי אוטומטי לבריכה: כדאי לקנות?

כיסוי אוטומטי בטיחותי לבריכת שחיה פרטית, מעניק לכם שקט מבחינה בטיחותית וגם מבחינה כספית. הוא שומר על המים נקיים, חמימים, מנזילה של מים החוצה ועוד

כיסוי אוטומטי בטיחותי לבריכה, הוא מוצר מומלץ מאוד לרכישה, שאין מה להתלבט יותר מדי לגביו. כל משפחה שיש לה בריכת שחיה פרטית, צריכה לשקול לרכוש כיסוי לבריכה. למה? לפניכם תשובות לכל השאלות החשובות.

איך כיסוי אוטומטי מגן מבחינה בטיחותית?

הכיסויים המשווקים ומותקנים על ידי "אושן בריכות שחיה", הם הכיסויים המומלצים של חברת pcs usa. מדובר בכיסויים אוטומטיים בטיחותיים עם הנעה הידראולית , הנחשבים לטובים ביותר במניעת אסונות בסביבת הבריכה. מעבר לכך שהם חזקים ואמינים, יחידת החשמל שלהם ממוקמת במרחק בטוח ממקור המים (בניגוד לכיסויים הצמודים לשפת הבריכה).

האם כל כיסוי אוטומטי מונע טביעה של ילדים?

לא, רק כיסוי בטיחותי אוטומטי. ישנם כיסויים שלא מוגדרים כבטיחותיים, לכן גם הם מהווים סכנה לילדים. חשוב להבדיל בין כיסוי בטיחות לאוטומטי רגיל.

הכיסוי יכול להישבר?

הטכנולוגיה בתחום לא מפסיקה להתפתח, כיום מנגנוני ההנעה של הכיסויים חזקים מתמיד. לא רק שהם נשברים לעתים נדירות, הם גם מגיעים עם אחריות לטווח ארוך. הכיסוי של "אושן בריכות שחיה" מגיע עם אחריות ל-5 שנים על הבד ו-3 שנים שנים עבור מערכת הגלילה.

אפשר לרכוש גם כיסוי לבריכה קיימת?

אין בעיה. ניתן להתאים את הגודל לבריכה. קיימים גדלים שונים, כל שעליכם לעשות זה למצוא את הגודל המתאים לבריכה שלכם.

האם הכיסוי בטוח יותר מגדר בטיחות?

הכיסוי לא אמור להחליף את הגדר, היא מחויבת על פי החוק, כדי שתוכלו לקבל היתר לבניית בריכה. הכיסוי הוא דרך נוספת לוודא שההגנה תהיה כפולה. במידה וחלילה ילד או בעל חיים יפרוץ את הגדר – הכיסוי יצור מחסום נוסף שימנע מהם להגיע למים.

כיסוי אוטומטי מחמם את המים בבריכה?

לא, הוא לא מחמם את הבריכה. אבל הוא כן יכול למנוע את איבוד החום של המים. הוא שומר על אוויר קר מחוץ למים ועל טמפרטורת מים נעימה יותר.

כדאי לכסות את הבריכה בכל לילה?

שימוש בכיסוי בכל לילה, יכול להפחית את אידוי מי הבריכה. הכיסוי גם יכול ללכוד את הלחות המצטברת, שתחזור אל הבריכה באופן טבעי. כך מפלס המים יישאר קבוע וחשבונות המים שלכם יהיו נמוכים יותר.

האם אצות ועובש יכולים לצמוח ולהתפתח בבריכה מכוסה?

כיסוי בריכה הוא דרך מצוינת למניעה. כיסוי מונע מצמחים להיכנס למים, כך גם מחיידקים, חרקים ועלים. הוא מונע מהם להתפרק בתוך מי הבריכה ולספק בעצם מזון לאצות.

כדאי לכסות את המים בגשם?

בהחלט כן, הכיסוי מגיע עם משאבה טבולה 0 המונעת הצטברות שלוליות על הכיסוי ושואבים אותם החוצה. הכיסוי מונע דילול של המלח בבריכה במי הגשם וכמו כן מונע כניסת לכלוך, בוץ ואבק.

איך שומרים על הכיסוי?

  • מסירים ממנו מים.
  • מנקים אותו מפסולת.
  • בודקים את הבד לפחות פעם בשבוע.
  • שומרים על סביבת הבריכה והכיסוי נקיה מחפצים שעלולים לפגוע בכיסוי.
  • בודקים ומנקים את פסי מסילת הכיסוי.

מוכנים לקפוץ למים?
צרו עמנו קשר והבריכה שלכם בדרך:
054-7865115 

מאמרים נוספים

ocean-pro בוואטסאפ

תפריט נגישות

יש לך שאלה?

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.

התקשרו