כיסוי בטיחותי לבריכת שחיה: שומר עליכם ועל הבריכה

כיסוי בטיחותי לבריכה הוא מוצר שעוזר לשמור על בריכת שחיה פרטית נקיה, אבל הכי חשוב – בטוחה. בריכת שחיה יכולה להפוך למקום מסוכן אם יש לכם בבית ילדים קטנים. בואו לקרוא כיצד כיסוי בריכה יכול להציל חיים

בריכות שחיה פרטיות הן פינוק אמיתי, אבל מדובר בפינוק הטומן בחובו סכנה אמיתית. בריכת שחיה ללא כיסוי בטיחותי יכולה להפוך למלכודת עבור ילדים קטנים הנמצאים לידה ללא השגחה. ילדים קטנים עלולים ליפול לבריכה, להחליק לתוכה, לטבוע, לקבל מכה בראש משפת הבריכה ועוד.

כמה פעמים שמעתם בחדשות על ילד קטן שטבע בבריכה לאחר ששהה בה ללא השגחה? בוודאי אמרתם לעצמכם "לי זה לא יקרה". אז זהו, שזה יכול לקרות לכולם.

כיסוי בטיחותי לבריכה יכול להציל חיים

כיסוי בטיחותי לבריכה, מכסה אותה באופן מושלם. הוא מונע נפילה וכניסה למים. הכיסוי עמיד לשמש, לכלור וכמובן גם למים. כיסוי שלא עמיד לאותם פרמטרים, עשוי להינזק, לסבול מפגמים ובכך להפוך לכיסוי לא בטיחותי.

מה מטרתם של הכיסויים?

לכיסויים לבריכות פרטיות יש מספר שימושים:

1. בראש ובראשונה שמירה בטיחות בסביבת הבריכה.
2. שמירה על ניקיון הבריכה (הכיסוי מונע הצטברות שומן, עלים, אבק ועוד – על פני המים).
3. שמירה על טמפרטורת המים. הכיסוי יכול לשמור על מים חמים ונעימים בכל ימות השנה ובעונות המעבר בפרט. כמובן שהוא לא אמור להחליף כיסוי שמטרתו לחמם את המים, כמו חימום סולארי.
4. הוזלה בהוצאות השוטפות של תחזוקת הבריכה. שימוש בכיסוי חוסך כסף, הוא שומר על מים חמים באופן יחסי. בנוסף תצטרכו לנקות אותה בתדירות נמוכה יותר.

סוגי כיסויים לבריכה לשמירה על בטיחות

קיימים כיסויים הבנויים מיריעות חזקות הנמתחות באמצעות מנגנונים על גבי הבריכה. ניתן למצוא גם כיסויים בעלי מנוע חשמלי, המחובר למערכת הכיסוי בתוך תא הגלילה. קיימים כיסויים בעלי מערכת סגירה ופתיחה הידראולית.

אושן בריכות שחיה משווקים ומתקינים את הכיסויים ההידראוליים של חברת pcs usa. הכיסויים פועלים על ידי מנוע אחד, המונע על ידי לחץ שמן. יחידת החשמל של הכיסויים ממוקמת הרחק ממקור המים, במרחק תקני ובטוח.

מדובר בכיסויים חזקים ואמינים, שלא עושים שימוש במתח חשמלי בסביבת הבריכה וגם שומרים על בטיחות בסביבת הבריכה.
עם הכיסויים תקבלו 5 שנות אחריות לבד וגם 3 שנות אחריות למערכת הגלילה.

מחפשים כיסוי בריכה?
צרו עמנו קשר והבריכה שלכם בדרך:
054-7865115 

מאמרים נוספים

ocean-pro בוואטסאפ

תפריט נגישות

יש לך שאלה?

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.

התקשרו